1 Rosetta Generazione di Energia
A pruduzzione d'energia da a currente oceanica si basa nantu à l'impattu di e currenti oceaniche per fà rotà e turbine d'acqua è dopu fà funziunà i generatori per generà elettricità. E centrale elettriche à currente oceanica di solitu galleggianu nantu à a superficia di u mare è sò fissate cù cavi d'acciaiu è ancore. Ci hè una spezia di centrale elettrica à currente oceanica chì galleggia nantu à u mare chì s'assumiglia à una ghirlanda, è hè chjamata "centrale elettrica à currente oceanica di tipu ghirlanda". Sta centrale hè cumposta da una seria d'eliche, è e so duie estremità sò fissate nantu à a boa, è u generatore hè allughjatu in a boa. Tutta a centrale elettrica galleggia nantu à u mare di fronte à a direzzione di a currente, cum'è una ghirlanda per l'invitati.
2 Generazione di energia à corrente oceanica di tipu chiatta
Cuncipita da i Stati Uniti, sta centrale elettrica hè in realtà una nave, dunque hè più apprupriatu chjamalla nave elettrica. Ci sò enormi rote idrauliche da i dui lati di u latu di a nave, chì giranu constantemente sottu a spinta di a currente oceanica, è dopu azionanu u generatore per generà elettricità. A capacità di generazione di energia di sta nave di generazione di energia hè di circa 50.000 kilowatt, è l'elettricità generata hè mandata à a riva per mezu di cavi sottumarini. Quandu ci sò venti forti è onde enormi, pò navigà versu u portu vicinu per evità u ventu per assicurà a sicurezza di l'equipaggiu di generazione di energia.
3 Centrale Elettrica di Correnti Oceaniche Parasailing
Nata à a fine di l'anni 1970, sta centrale elettrica hè stata ancu custruita nantu à una nave. Mette 50 paracadute nantu à una corda longa 154 metri per raccoglie energia da e currenti oceaniche. I dui capi di a corda sò cunnessi per furmà un cappiu, è dopu a corda hè posta nantu à e duie rote à poppa di a nave ancorata in a corrente. Cinquanta paracadute inseme in e currenti sò propulsi da forti currenti. Da una parte di a corda ad anellu, a corrente oceanica apre l'ombrellu cum'è un ventu forte, è si move longu a direzzione di a corrente oceanica. Da l'altra parte di a corda ad anellu, a corda tira a cima di l'ombrellu per spustassi versu a barca, è l'ombrellu ùn si apre micca. Di cunsiguenza, a corda ligata à u paracadute si move ripetutamente sottu l'azione di a corrente oceanica, spinghjendu e duie rote di a nave à girà, è u generatore cunnessu à e rote gira ancu di cunsiguenza per generà elettricità.
4 Tecnulugia superconduttrice per a generazione di energia
A tecnulugia superconduttrice hè stata sviluppata rapidamente, i magneti superconduttori sò stati applicati in pratica, è ùn hè più un sognu di furmà artificialmente un forte campu magneticu. Dunque, certi esperti anu prupostu chì, finu à chì un magnetu superconduttore di 31.000 Gauss hè piazzatu in a corrente di Kuroshio, a corrente taglierà e linee di u campu magneticu quandu passa per un forte campu magneticu, è genererà 1.500 kilowatt di elettricità.
Frankstar Technology Group PTE LTD si cuncentra nantu à furnisceequipaggiamentu marinuè i servizii tecnichi pertinenti. Cum'èboa à deriva(pò monitorà a currente superficiale, a temperatura),mini boa d'onda, boa d'onda standard, boa d'osservazione integrata, boa di ventu; sensore d'onda, sensore di nutrienti; corda di kevlar, corda dyneema, connettori sott'acqua, verricellu, registratore di mareeè cusì via. Ci cuncentramu nantu àosservazione marinaèmonitoraghju di l'oceanuA nostra aspettativa hè di furnisce dati precisi è stabili per una megliu capiscitura di u nostru fantasticu oceanu.
Data di publicazione: 01 dicembre 2022