Cunniscite l'onde piatte in u fondu di u mare ? - Onda interna

Una nave di ricerca chì naviga inQUALCHIU mare hà cuminciatu di colpu à scuzzulà viulentamente, a so velocità hè calata da 15 nodi à 5 nodi, malgradu u mare calmu. L'equipaggiu hà scontru u "giocatore invisibile" u più misteriosu di l'oceanu: l'onde interne.

1

Chì sò l'onde interne ? Prima, capimu u "sandwich d'acqua di mare".

L'onde chì vedemu nurmalmente sò "onde superficiali" chì rimbalzanu nantu à a superficia; l'onde interne, invece, sò piatte in e densità interne di l'oceanu - e densità furmate da i strati d'acqua. Pensate à l'acqua di mare cum'è divisa in un "sandwich": u stratu superiore hè leggeru (temperatura più alta, salinità più bassa), mentre chì u stratu inferiore hè più pesante (temperatura più bassa, salinità più alta). A junzione trà i dui strati hè a densità. Quandu e currenti oceaniche si scontranu cù muntagne o isule sottumarine, o quandu i venti agitanu l'acque superficiali, e densità agiscenu cum'è una corda pizzicata, generendu onde interne chì si alzanu è si calanu.

 2

Quantu putenti sò l'onde interne ? Site sicuramente preoccupatu per questi impatti.

Ùn suppunite micca chì l'onde interne ùn rapprisentanu micca una minaccia solu perchè sò piatte in prufundità. A so energia pò facilmente "manipulà" l'attività marine:

✅ "Trappula invisibile" per i sottomarini: Durante a Siconda Guerra Mundiale, i sottomarini chì entravanu in e zone d'onde interne eranu ghjittati in superficia da e currenti turbulente, espunendu i so bersagli. Oghje, i sottomarini verificanu e "previsioni d'onde interne" prima di navigà per evità e zone periculose.

✅ "Consegna di nutrienti" per i lochi di pesca: Quandu l'onde interne si surgenu, tiranu nutrienti (cum'è fosfati è nitrati) da u fondu marinu à a superficia, nutrendu u plancton. Parechje zone di pesca in u Mari di a Cina Meridionale di u mo paese si basanu nantu à l'onde interne per "alimentà" i pesci!

✅ "Test Invisibile" per l'Ingegneria Marina: I cavi sottomarini è e piattaforme di trivellazione petrolifera ponu esse danneggiati da e currenti s'elli scontranu forti onde interne. Dopu à a macchia di petroliu di u Golfu di u Messicu di u 2010, i scientifichi anu monitoratu specificamente l'impattu di l'onde interne nantu à a diffusione di e macchie di petroliu.

Cumu si ponu osservà l'"onde interne"?

In u passatu, i membri di l'equipaggiu si basavanu nantu à a "sensazione" di l'onde interne, ma avà e tecnulugie d'alta tecnulugia sò dispunibili:

● Teledetezione satellitare: Monitorizendu i cambiamenti suttili di a temperatura è di l'altitudine di a superficia di u mare, pudemu "deduce" l'onde interne sottu à a superficia (assai cum'è truvà un oggettu da a so ombra);

● Boe sottumarine: Apparecchiature di monitoraghju immerse vicinu à a termoclina per registrà l'ampiezza è a velocità di l'onde interne in tempu reale;

● Robot sottumarini: Anu catturatu imagine in alta definizione di l'onde interne chì guidanu u muvimentu di l'acqua di mare inQUALCHIMare.

 3

Frankstar hè specializatu in u monitoraghju di l'onde oceaniche, creendusensore prufessiunaleèsuluzioni di boe.

Cù u sviluppu di u monitoraghju ambientale marinu, di l'ingegneria marina è di l'energia oceanica rinnuvevule, l'equipaggiamenti d'acquisizione di dati d'onde precisi è affidabili stanu diventendu infrastrutture critiche. In qualità di sviluppatore prufessiunale di sensori d'onde è boe, Frankstar s'impegna à sviluppà prudutti d'alte prestazioni è facili da implementà chì ponu adattassi à e cundizioni marine cumplesse, è prumove attivamente a so applicazione in a ricerca scientifica, l'ingegneria, l'energia è altri campi.

Visitate u nostrusitu webper più infurmazioni nantu à i prudutti, studii di casi è documenti tecnichi.


Data di publicazione: 10 ottobre 2025